U18-herrarnas första mästerskapstrupp uttagen
Förbundskaptenen Björn Sätherström har tagit ut truppen till U18-herrarnas premiärmästerskap – EM i Serbien som drar igång om en dryg månad. – Det ska bli otroligt kul med deras första mästerskap och vi har en spännande sommar framför oss, säger han. Efter en turnering i Frankrike i höstas och en i Spanien i våras är